SOL

0kommentarer

Älskade sol. Sitter just nu i soffan med fönstrerna öppna. Solen skiner rakt in och det är så otroligt härligt ute. Kom precis in efter en promenix med Johanna. Hon var på upptäckarhumör idag så vi vandrade iväg för att kika på vad som ligger bakom "the wild duck". Där hittade vi en ravin som såg ut som något hämtat ur en Astrid Lindgrenfilm, typ bröderna Lejonhjärta eller möjligtvis en liten bit av Sagan om ringens Fylke. VÅRKÄNSLOR indeed. Där vill jag lätt picknicka. Dock kommer det nog snart kossor dit, det stod nämligen att kreatur brukade hålla till inne på området + att det låg kobajs lite överallt...men förutom det var det superfint. 
 
Annars så gick jag upp klockan fem imorse. Kokade 12 ägg och massor med kaffe för att trycka i lillebror och ligan innan de skulle flyga iväg. Lägenhetens 27kvm har utnyttjats till max och det var inte mycket som syntes utav golvet då alla madrasserna låg utspridda + fyra backpackerryggsäckar. Efter lite biljettpanik på stationen så hoppade de på tåget mot Kastrup. Lyllosar. Fyra veckor av sol och bad i Thailandet. Jag är bara liiiiite avis. 
 
Själv så hoppade jag på tåget mot Eslöv tillsammans med Gabrielle. Vi har haft vår första praktikdag på habiliteringen idag. SUPERKUL och allt verkade jättebra. Handledarna är tipptopp och supersnälla. Nästa vecka ska vi få träffa de barnen som vi ska få ha egen terapi med. SPÄNNANDE indeed. 
 
Nu måste jag snart ta tag i berget av disk som grabbsen lämnade efter sig...sen ska jag tvätta också, jiiippiiii! 
Imorgon blir det tidig uppstigning igen men då är det gymmet och sjukgymnasträning som gäller, hejaheja!! Nu ska ryggen bli bra och nya muskler ska byggas! 
 
over and out 
f. 

Kommentera

Publiceras ej