passion.....sfrukt.

0kommentarer

Här sitter jag och smaskar i mig mumsiga vitaminer i form av passionsfrukt. Brukar skoja till det lite ibland med Joel och fråga om han inte ska ha lite passiiiooon...blinkblink. Det går ofta hem faktiskt. Så nu sitter jag är och saknar killen. Ingen att dela min passionsfrukt med....meeen mer till mig så får väl se det positivt i alla fall. Halvtid nu faktiskt tror jag, tills de kommer hem. Då det faktiskt redan på fredag har gått tre veckor och då är det bara två och en halv vecka kvar tills de kommer hem (!!!!!!!). Japp. Nu vet ni det. 
 
JAG BORDE PLUGGA....meeehn. Vi var duktiga idag i alla fall och gick igenom x-tentorna, mimmski och johoney sen Lisa på ett hörn i sisådär en kvart innan hon for iväg på viktigt möte. Heja oss friskt humör. 
 
Imorgon är det heldag praktik, SÅ KUL. Hoppas bara att vi slutar vid fyra så man hinner hem lite sisådär i tid. 
 
Hade precis även min tredje stora hostattack för dagen. Tänkte om ni ville bli upplysta om detta. Innan kom attacken på coop när jag skulle betala, de väljer alltid sina moments de där attackerna. Men nu är det ju bara jag här hemma i lilla lägenheten så då kan man hosta bäst man vill. Tummen upp. 
 
 
Hej och hå för megaförvirrat inlägg as always. 
 
over and out
f. 
Här är vi som turtles, så jäkla snygga. 
Glennie, Lisa, Jag, Stina och Mimmski. 

Kommentera

Publiceras ej