Måndag.

0kommentarer

Träninsgvärk i ryggen. Inte på grund av att jag har varit duktig, tyvärr, utan på grund av min fantastiskt otrevliga hosta. Tog mig i alla fall till föreläsningen idag, hejaheja! Fick en dos av fina vänner och kände mig trots allt ändå helt okej. Tills att jag kom hem. Då försvann allt vad som kan kallas energi och febern smög sig på igen. Det blev bums i säng och snarkade i två timmar. Har lyckats trycka i mig avokadoknäcke och lite soppa, tummen upp. Men snart blir det läggdags igen. Det där med plugg får jag ta en annan dag, kroppen/knoppen går före. 
 
Det blåser dessutom tvärdrag i min lägenhet. Det är storm i skåne, för er som missat det. Med varningar hit och dit, det ska ju komma snö (uschochfy). Bor man då högst upp i ett ganska högt hus, som jag råkar göra så letar sig vindarna in där de kan. Dörren smäller lite titt som tätt, och deet blåser kallt i alla springor som finns. Fönstrerna är ju långt ifrån täta kan jag meddela. Så jag kan ju inte klaga på dålig ventilation i vilket fall. Sover med två tecken, filt och raggisar.......SKÖNT. Saknar mitt levande element, i form av Joel då såklart, men det dröjer tre veckor till innan jag får gosa ner mig bredvid honom. Tiden får gärna gå fortfort. 
 
Nu ska jag sova lite till
over and out
f. 

Kommentera

Publiceras ej