Lustiga drömmar.

0kommentarer

Inatt drömde jag att jag skulle lära ett päron TSS. Ja ni läser rätt. Ett päron. Jag skulle alltså få ett päron att Teckna. Ett päron som dessutom hade glömt sin jacka någonstans vilken jag sprang runt och letade efter halva drömmen. Päronet satt även i rullstol...Jag fick bära runt detta lilla päron när rullstolen blev för svår att ha med...Haha. Ser detta som ett tecken på att jag har huvudet fullt av tankar på praktiken och kommande patienter på barnhabiliteringen + kommande tenta. Fördjupad barnlogopedi. Där kommunikation och pragmatik är två stora bitar.

Var bara tvungen att berätta om detta. Nu ska jag göra något jättetråkigt, nämligen börja plugga. Tentan är om ganska exakt två veckor så det är dags nu. Hejaheja!

over and out
f.

Kommentera

Publiceras ej