lite pain.

0kommentarer

Imorse var det tidigt uppstigning och träning med sjukgymnast innan skolan. Dock blev det inte så mycket träning utan mest tryckande och klämmande på min lilla ganska onda rygg. Supertrevlig sjukis i alla fall och det kändes bra. Förutom den lilla detalj att jag nu har mer ont i ryggen än innan. Dock inte så märkligt när någon tryckt på alla de ställen man har ont...ehe. Menmen kotorna var i mindre bra skick men det ska det bli ändring på! Nästa gång vill jag ha ett ryggprogram som jag kan göra i gymmet och fixa lite snygga ryggmuskler. Ringde min privata sjukgymnast, mamma, och ojade mig lite över värken så nu blir det alvedon och vila. Måste bara orka gå ner till Netto och köpa alvedon....suck. Dagens i-landsproblem. Ett annat lite sådär dumt i-landsproblem jag kom på är att jag inte kommer åt med iprensalvan på ryggen...det blir lite svårt när han som brukar hjälpa till befinner sig på en annan kontinent för tillfället..Jag får helt enkelt köpa en armförlängare...eller kanske gå över till grannen Johoney och be om hjälp...hehe jaja det löser sig. 
 
Neeeehe nu ska jag lyfta min lata bak ur soffan och traska ner till Netto. 
over and out
f. 
 
 

Kommentera

Publiceras ej