insikt.

1kommentarer

Jag har precis kommit på att jag kommer vara världens tråkigaste människa de två kommande veckorna + hela april. I och med att jag har en äcklig fonetik-OMtenta den 29 april så har jag absolut inte råd att misslyckas på den tentan jag skriver nu den 22 mars. För jag kan inte missa fonetiken en gång till på grund av annat plugg....suck. Tittar man i kalendern så tänker man, jaja det är lugnt tentan är ju inte förrän om två veckor. MEN så inser man sakta men säkert att det är bajsmycket annat som fyller dessa veckor. Heldagar med praktik, föreläsningar och annat. Så därför säger jag typ från och med idag hejdå till ett roligt liv och ska gå in i gråbubblan som har med plugg att göra. För jag har som sagt insett att det är GANSKA asmycket vi ska kunna till denna jekla tenta. Hörseldelen och perceptionsgrejset kan ta sig någonstans för det är jättesvårt. Sen bara det att man MÅSTE bli godkänd på en av de frågorna som rör just det för att överhuvudtaget klara tentabajset gör inte saken roligare.

Så hejdå roligt liv, vi ses igen första maj! Då är allt förhoppningsvis över.

over and out
f.

1 kommentarer

Louise

10 Mar 2013 18:55

Du är så himla duktig! Heja dig! ❤❤❤❤

Svar: <3 <3 <3
Frida

Kommentera

Publiceras ej