hej.

0kommentarer

Eftermiddagen/kvällen har sett ut ungefär såhär: 
Pluggångest. Pluggpepp. Pluggångest och så lite mellanmål på det. Bästig mix av alprosoya-yougurt, banan och passionsfrukt. Annars har det mest varit kolhydrater i form av pasta. Var tvungen att bryta mönstret..hah. Kycklingtacos räddade kvällen och en kopp rött te. Så nu vet ni vad jag intagit idag. En kopp kaffe också så klart och lite svartvinbärssaft. Intresseklubben antecknar.  På tal om mat så kollar jag på Jamie Oliver nu. Dregglar lite över hans goda mat och drömmer mig bort till England. 
 
Har försökt skypa med pojkvännen också. Lite sådär med uppkoppling, men fick se hans fina fejs lite i alla fall. Alltid något så att säga. De verkar ha det himla fint i vilket fall, vilket var skojigt att höra. Kika in på deras blogg om ni vill och se vad de har för sig: www.niotimmarefter.blogspot.com 
 
Nu ska jag läsa ut min braiga bok och sedan sova. Är superdupermegatrött, fattar inte riktigt varför men lika bra att lyssna på kroppen/knoppen och sova tidigt. 
 
over and out
f. 

Kommentera

Publiceras ej