Eländigt .

0kommentarer

FY sjutton för influensa. Hatar det. 
Rivjärn, temperaturskillnader, ontontont, trött och seg och SÅÅÅÅÅ tråkigt. 
Ikväll tycker jag lite synd om mig själv. Önskar att jag hade varit hemma på Hästskovägen hos ma och pa istället för att ligga ensam i lägenheten här. Sinnes trött på att ha feber som kommer och går lite som den vill. Sockerkicken efter chokladmjölken i morse/ förmiddags gav i alla fall lite pigghet och jag kunde vara ur sängen i lite mer än en halvtimme, jippi. Annars är det sängen och vilavilavila som gäller. Ligger just nu och funderar på om jag ska trycka i mig två alvedon så att jag orkar gå ner till Netto och köpa nässpray.... Det börjar nämligen blir lite problematiskt utan den varan. Det får nog bli kvällens/dagens ansträning. Japp.
 
Sen saknar jag den där killen sådär jättemycket kan också tilläggas. Men om en vecka så är vi lediga i nästan två veckor och då ska jag hem och på äventyr, sen så är det inte långt kvar tills att han är tillbaka igen, superbra! 
 
 
Nu ska jag trycka i mig alvedon för nässpray blir mer och mer behövligt. Lär väl ta tusen år att gå upp för alla trappor bara....omg vilket i-landsproblem. 
over and out
f. 
 
 
 
Kan ju också meddela att jag har den bästa grannen i världen som kommer med mat och en påse godis. När man inte själv orkar handla så rycker hon in. Världens bästa Johoney är det. 

Kommentera

Publiceras ej