BLÄÄÄÄ igen.

0kommentarer

Jag går nu in i dag fyra med monsterinfluensaskiten. Den har nu utvecklats till hostan from hell samt ett mindre charmigt AStäppt ansikte. Febern kommer och går lite som den vill, alltid spännande. Så nu vet ni det, antecknar för fullt förstår jag........JAG HAR SÅ TRÅKIGT. Idag ska jag i alla fall ge mig på ett nytt Nettobesök. Måste ha apelsin, c-vitaminbooost samt nytt paket alvedon då det är något som känns smått livsnödvändigt. Imorgon är det TSS (tecken som stöd) i skolan igen. Sen frågor inför tentan. Det bara måste jag gå på, därav alvedon in my heart. Om jag nu inte vaknar upp och mår asbra imorgon, vilket jag har hoppats på varje dag sen torsdag....Så jag fortsätter önska. Tackar även mitt smarta huvud för att jag började tentaplugga i tid denna gång så jag slipper paniken nu då jag inte rört böckerna på x antal dagar. Det löser sig alltid hur eller hur.
Måste även äta något annat än potatis och köttsoppa idag, är lite trött på det. Förvirrat värre. Lagom sådär, som det ska vara. 
 
Ber om ursäkt för det högts ointressanta och något tråkiga/förvirrade inlägg. Men jag är rätt tråkig just nu förstår ni. 
Nu ska jag dricka upp mitt te med honung i så det så. 
over and out
f. 
asgammal bild ifrån ulrikedalstiden. Men tummen upp funkar alltid. 

Kommentera

Publiceras ej