Besök.

0kommentarer

Idag är en bra dag. En dag med kramar och massa prat. Jag bjöd bäste Herr Dicksson på frukost i morse. Det var en trött kille som trillade in genom dörren i skönaste sjukhuskläderna, bäste fine som han själv så bra uttrycker det. Det blev x-antal koppar kaffe och massa prat om allt mellan himmel och jord, så himla bra.

Nu har jag ätit hemmagjord Gulaschsoppa som ma&pa slängde ihop igår, mums! Väntar på besökare nummer två. Bästaste Danneman är hemma ifrån Norge och jag har inte sett hans fejs på säkert två år så det ska bli så himla roligt! Förutom en felringning i julas så har vi nog inte pratat på säkert ett år. Kaffet är kokat och musiken är på, sen kan jag lägga till att solen skiner. En lite bättre onsdag idag med andra ord.

Vill nu bara mina bihålor sluta jäklas och bli bra så är allt 100. Idag trillar två andra favoriter in i Måset och det ska bli så kul med en återförening på fredag. Vänskap som aldrig rostar, det där livsnödvändiga. Saknar folket som inte är här men är så otroligt glad över att verkligen ha tid denna gång till att kunna träffa alla som jag kan. Inget direkt inbokat utan man får ta dagen som den kommer och bara hinna med så många som möjligt. Bästa blir fredag, då är det kalas och utgång. SÅ länge sedan, så det blir nog super! Sen påskmys med ma&pa hela helgen och en date med Emmy.

 

LOVE LIFE helt enkelt. 

over and out. 

f.

 

Igår hittade jag massa kort hos farmor. Våffellunch och bildkoll. Mys! 

 

Kommentera

Publiceras ej