Zombie

0kommentarer

Här hade jag skrivit värsta inlägget om första dagen på jobbet, att det var jättekul att få träffa bästa jobbligan igen! Jag skrev också om kvällens träningspass på gymmet med min privata tränare = mamma. Jag skrev om den otroliga träningsvärk som jag definitivt kommer att få.

Jag berättade även om min lugna, fina helg hemma med glassande på soldäck = snygg bränna + myskväll med finaste Sara. Sen bara försvann allt när jag skulle publicera det... Men eftersom jag vet att vissa kanske undrar vart mina blogginlägg har tagit vägen (typ Johoney) så kunde jag bara inte låta bli att skriva om allt. Dock blev det mycket rörigare och inte riktigt som jag tänkt, men det är ju så det kan bli ibland.

Pappa och jag blev även utlåsta idag. Dagens fail indeed. Simon jobbar över (= den av oss som låste imorse..) så mamma fick åka hem tidigare och släppa in oss..hehe. Tacka vet jag mamma och racerbilen!!

NU: sova då jag var en zombie när pappa knackade på dörren 05:20 imorse...och det är ju samma visa imorgon..heh.

Over and out
f

Kommentera

Publiceras ej