Tisdag.

0kommentarer

Jag kan ofta tycka att tisdagen är värre än måndagen när det gäller trötthet..Hade en lillebror som hostade och snorade i bilen i morse så nu blir det till att boosta med c-vitamin och handsprit för att inte bli sjuker...Imorgon är det "fredag" då jag är ledigt torsdag och så att säga riktiga fredag. Begravning och midsommar, snacka kontraster.
 
Helgen som var kan bara beskrivas med ordet kalasbra! Föräldrarträffen gick superfint och var riktigt trevlig, inte för att jag trodde annat. Lördagen började med att ställa fram 200 stolar och sedan mest mingla runt + kolla på examenscermonin. Insåg att jag kommer behöva stå på scen x antal gånger under nästa års examenshögtid och presentera alla som ska tala + hälsa välkomna osv...heeeh..men det ska nog gå fint! Pojkvännen med klass var lyckliga och glada, superfint indeed! Det enda jag kunde tänka på när jag satt och lyssnade på tal efter tal var att snart är det vi som sitter där. Ångesten över att tiden går alldeles för fort slog till men samtidigt pirrade det i magen över tanken på att snart få jobba på riktigt. Två år kommer gå så otroligt fort, poff säger det så är det dags. Legitimation nästa!!
 
Det firades med fika i ett soligt "botan" och sedan libanesisk tapas, riktigt smarrigt! Efter det blev det förfest med otroligt braiga och roliga människor + 19 flaskor mousserande vin....hehe. Lite vodkashots i olika smaker på det och kvällen var igång! Dansade gjorde vi, massor. Vi dansade så mycket så att jag idag sitter med en tejpad fot haha!! Mamma skrattade lite åt mig igår när jag kom haltandes med svullen häl. Converse är bra fina men inget vidare snälla mot fossingarna. Så idag är det Nike och tejp som gäller, tummen upp!  Ännu en gång är jag så otroligt glad över min mammas yrkesval, vet i sjutton vad jag hade gjort utan hennes sjukgymnastkunskaper.
 
Imorgon hoppas jag på att få träffa bästa Utter som finns på plats i Måset. Sen längtar jag efter torsdag och helgen, det ska bli så himlahimla roligt och mysigt!! Finafinafina Stinis och hennes Niklas kommer till helgen + Joel då så klart. Det ska firas midsommar med braiga människor och massamassa god mat!
 
Nehe nu ska jag ta en kopppp kaffe. Drömde om Koppikaffe inatt, så ni som har smakat Koppis kaffe förstår hur lockande automatkaffe känns nu... haha.
 
over and out
f.

Kommentera

Publiceras ej