Tisdag.

1kommentarer

Det jag roar mig med lite såhär på förmiddagarna innan lunch när jag får lite tråkigt på jobbet är att kolla i min kalender. Älskar att få fylla i nya saker och se planer ta form. I helgen vankas vinkväll och sen fyller jag tjugotre hela år nästa onsdag + Kramforsresa nästa torsdag tillsammans med Joel = BÄST. Även om det bara är över helgen så ska det bli så himla kul att få komma iväg lite och andas en annan sorts luft. Det är också ett väldigt stort + att jag får tillbringa några heldagar med världens bästa kille. Inte för att vara sådan men han är faktiskt världens bästa och jag är så otroligt glad över att ha honom i mitt liv, det blir helt enkelt lite bättre när han är nära.
 
Det jag också tittar efter i min fina kalender är när jag kan träffa mina saknade lundavänner. När man är van vid att träffa vissa personer flera dagar i veckan och sen poff så finns de inte (fysiskt) nära är ska jag säga er rätt jobbigt/lustigt. De är ju min lilla lundafamilj. Samtidigt är det helt fantastiskt jättebra och kul att vara hemma, men jag hade velat ha alla mina bästiga nära, själviskt nog. Nu är det ju tyvärr så att man inte alltid kan få allt man önskar, men en träff ska vi nog allt få till (rättare sagt, det måste vi få till!).
 
På tal om planering så har ett schema lagts ut för T5. Hejdå fritid och HALLÅ pluggis.nu = hösten 2013. Samtidigt känner jag en väldig lycka över att alla föreläsningar, typ i alla fall, låter så otroligt intressanta! Invärtesmedecin, kognitiv kolaps, demens, neurologi I II III, psykiatri I II III, åldrande, afasiteorier, dysfagi (= sväljsvårigheter), hjärnskador,sväljröntgen, rehabprocesser + lite annat smått & gott = SÅ KUL!!!!!!!!!  Dock blir det att ta på pluggkepsen hela halvåret men det är det värt för vi ska bli världens bästa logopeder!
 
Nehe jaha nu ska jag göra något viktigt, eller ah i alla fall något annat än detta.
over and out
f.

1 kommentarer

Johoney

25 Jun 2013 12:56

Ja vi måste försöka få till en träff så snart som möjligt!!!! :) Så synd att jag inte var hemma när du kommer ner från Kramfors :(

Svar: Verkligen!! :) Åh men du ska ju ut på egna äventyr ju, superskoj! Det hade varit skoj att få se dig lite men vi får helt enkelt som sagt ses muy muy snart!! :)
Frida

Kommentera

Publiceras ej