Onsdag.

0kommentarer

En typiskt o-bra sak är att starta en torktumlare som står precis utanför någons sovrum strax innan denna någon ska sova. Det blir nämligen asvarmt + att det låter som sjutton, och tillsammans gör dessa faktorer det väldigt svårt för personen i rummet att somna. Detta resulterar sedan i trötthet och huvudvärk, som man kan tänka sig försöka bota genom att hinka i sig mängder av äckligt automatkaffe. Det funkar inte jättebra kan jag meddela. Denna någon är jag, om ni inte redan har listat ut det. Dagens i-landsproblem helt klart, trötthet.
Vilken tur att jag ska umgås med fina Sara i eftermiddag, det förgyller dagen lite extra sådär = jag har något att se fram emot då det är som nu, supersegt på jobbet..
 
Om en vecka fyller jag år och idag fyller Tovalovas Pierre 25 år, HURRAHURRA! Det ska däremot firas en annan dag.
 
Nehe jaha, om man skulle gå och ta lite mer äckligt automatkaffe? Visst låter det otroligt lockande...hah.
OVER AND OUT (höll på att lämna det med "ove and ut", det hade ju blivit lite knasigt...).
f.
Personer som jag saknar lite extra.
 

Kommentera

Publiceras ej