En liten parantes

0kommentarer

Ett litet tillägg:
 
P.s
När man kommer med ny hårfärg och känner sig lite sådär "ny" ni vet som man kan göra när man har klippt sig....Ja då är det inte skitkul att jobba med endast killar, män eller ja personer av det manliga könet, för de är SÄMST på att uppmärksamma sådana saker. Eller i alla fall mek-killar/ventilmontörer, det finns ju så klart killar som hade sett skillnaden, dumt att dra alla över en kant...mina jobbarkompisar kan också vara färgblinda det vet jag ju icke. I och för sig är håret fortfarande blont det är bara att det inte är vitt längre utan mer färgfullt, så för mig är det världens omställning i och med att jag aldrig gjort något liknande. Så kanske överdriver jag det hela, men i alla fall, lite trist är det allt haha.....
 
Ds.

Kommentera

Publiceras ej