tjugotre år.

0kommentarer

 
 Idag är det min födelsedag. Idag är det tjugotre år sedan jag föddes, time flies. Jag kan lätt säga "för tio år sedan.." för då var jag 13. Annars är det inget direkt coolt med att fylla tjugotre, mer än att man blir ett år äldre och visare så klart. Fast tjugotre känns ändå som en väldigt bra ålder måste jag tillägga.
 
Jag vaknade av skönsång från min älskade lilla familj. Lillebror hade köpt världens finaste mobilskydd och armband till mig, blev lite rörd sådär på morgonkvisten. Jag fick fina blommor, nya löparskor (NIKE) + gjuten sula till (kassa fötter), superfina kuddar till min lilla lägenhet + lite annat smått och gott = muy glad tjej. 
 
Vid två kommer världens finaste kille till Kalmar, vilket gör dagen något bättre. Imorgon åker vi till Norrlandet. Magen är på bättringsvägen och jag känner mig för första gången på tre dagar inte dödstrött så fort jag gått några steg, framstegframsteg. 
 
Nu ska jag göra köttfärssås till kvällens pajer + packa väskan.
over and out
f. 
 
några bilder som jag tog sommaren 2011
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej