Söndag

1kommentarer

Helgen har varit sådär alldeles förträffligt jättebra. Vill helst stanna kvar i bubblan med kompishäng, sol och skratt, men imorgon väntar jobb. Dock endast två dagar så jag ska inte klaga. Sen kommer två av de bästa jag vet hit, lyxigt värre. Det är pojkvännen och kusinen som kommer på besök för några dagar. Tillsammans ska vi gå och skråla i kapp med fina Håkan Hellström som uppträder i Borgholms-slottsruin på torsdag.

Sist men inte minst vill jag bara skriva att jag saknar min rosévinsdrickande vän och partner in crime. Det går inte att beskriva hur märkligt det är att bara åka ifrån ett liv och kliva in i ett annat. Jag älskar tiden hemma men saknar samtidigt allt det som inte är här. Den bästa utav världar hade sett ut på det viset att jag hade haft absolut max fem minuters gångavstånd till alla jag tycker om och vill träffa. Tyvärr är det ju icke så, men man måste ju få drömma. Vilket jag nu ska göra då det är dags att släcka för natten. Till råga på allt har jag fått den där förbaskade severus-snape-HarryPotter-DUMBLEDORE-melodin på hjärnan...Mimmi och Lisa vet vilken jag menar..jisses.

Over and out
f

1 kommentarer

kapten

15 Jul 2013 10:00

snape, snape, severus snape, DUMBLEDORE!!!!!!

Svar: <3 <3
Frida

Kommentera

Publiceras ej