Nehep.

0kommentarer

Magen valde, även denna gången, att behålla blindisen. Så nu är min fråga, när blir nästa omgång? Tydligen kan det hålla på såhär i upp till ett år. SKOJ.
Världens bästa mamma följde idag med in och tog nya prover, nya klämningar på magen och nytt kliande i huvudet på läkararna. Samma som igår, superbra och trevliga var de allt. De har skaffat tempurmadrasser på akuten i Kalmar så man ligger då allt bra skönt när man blir undersökt. Men ingen operation dock höjda infektionsvärden så det blir ändå till att avvakta, vid minsta försämring så blir det in igen... Dubbla känslor. Hade varit så skönt att slippa detta, för det lär komma igen...Men på samma gång så hade jag inte velat vakna upp på sjukhuset imorgon, som faktiskt är min födelsedag..Sen vill jag kunna åka med Joel till Kramfors på torsdag, så det är ju bra att det är bättre. Dock inte bra, men bättre vilket alltid är något. Jaja. Sånt är livet på en pinne antar jag. 
 
Nu ska jag sova igen. 
over and out
f. 

Kommentera

Publiceras ej