Jäklapissmage

0kommentarer

Inatt började det igen, smärtan från helvetet. Magen var i uppror och efter en hel del kallsvetsattacker/svimningar så blev det sjukvårdsrådgivningen, även att jag vet vad det är. Världens bästa pappa tog ledigt och körde in mig till akuten. Där spenderade vi endast två timmar (hallelujah om man jämför med de tio timmar Joel och jag satt i Lund). Massa tryck och kläm på magen, prover hit och dit. Fick sedan välja om jag ville bli inlagd eller åka hem och avvakta...självklart vill man hem. Så nu väntar jag med spänning, vad händer denna gången?! Spricka eller inte spricka, det är frågan. Blir till att åka in imorgon för att ta nya prover om blindisen inte bestämmer sig för att explodera under dagen här vill säga.. Förstår verkligen att de inte vill operera om det inte är sprickfärdigt, men jag kan ju inte ha det såhär heller. Tantgång, kramper, ont och feber varannan månad bara för att blindtarmen retas. Jaja time will tell helt enkelt. Nu vet ni vad jag har styrt med hela förmiddagen!

Nu sovasovasova och mentalt försöka bota blindisen.
Over and out
f

Kommentera

Publiceras ej