Jag lever.

0kommentarer

Jag lever och mår ganska bra.
Hade världens finaste dagar med kusinen och killen. Håkan Hellström sjöng rakt in i själen, typ. Solen har varit framme och ledigheten var underbar. 25årskalaset i lördags var hur kul som helst, dock blev det en shott för mycket så söndagen var lite segare. Annars så har magen spökat igen och nu är jag trött så trött på det. Förutom det så är nu håret ännu en gång några nyanser mörkare då jag har lagt blekandet på hyllan och gått tillbaka till min ursprungsfärg + lite glans haha, kanonbra!  
 
I helgen ska jag ha egentid med killen. Det slog mig igår att vi inte har haft det sedan skolan var igång. Varje helg vi har setts har varit fylld av kompisträffar/kalas/besök/upptåg så det ska bli fantastiskt skönt med lite häng bara han och jag. För snart flyttar han ju norrut, Örebro, och då blir det inte lika självklart med häng längre. Jag ska även passa på att vädra ur min lägenhet också, den lär lukta lagom instängt efter alla soliga dagar. Imorgon efter jobbet rullar tåget söder ut, hejaheja!
 
 
Jahanehe det var det. Ha det fint!
over and out
f.
 

Kommentera

Publiceras ej