AJAJ.

1kommentarer

Nu ska jag klaga. Bara för att jag kan och detta är min blogg.
Tänk er att ni har ett sår, ett stort fett sår, som någon sakta men säkert strör salt i. Jag har TVÅ sådana sår. Stora feta blåsor i munnen som sitter fint placerade på höger sida av facet. Den ena sitter snyggt under överläppen så det ser ut som att jag fått en smäll = fläskläpp, alternativt kan man även tro att jag har börjat snusa.. Den andra är lämpligt belägen precis på insidan av mungipan = kan inte röra munnen utan att det gör ontontont.Jag går runt och ser sur ut då jag inte kan le utan att få tårar i ögonen...haha SÅ JÄKLA JOBBIGT. Halva ansiktet är ömt och gör ont endast på grund av dessa två jekla saker. Förra veckan var det halsont och nu är detta bieffekten av det hela. Jag hatar blåsor. Men idag efter jobbet ska jag till apoteket och köpa mirakelmedicin. Det är en liten tops med röd vätska som man duttar på, svider så in i bomben och lär säkert ge upphov till fler tårar men det är det värt. Jag pallar inte detta. Så ikväll är de förhoppningsvis på väg att utrotas, jag längtar.
 
 
Nu har jag klagat färdigt och ska gå och försöka pilla i mig lite lunch. Ser inte klok ut då jag äter = PAIN. Får se om kollegorna tar avstånd..hehe. Dagens i-landsproblem, möjligtvis veckans beroende på hur bra mirakelkuren fungerar. Det står att det ska hjälpa efter en gång så nu håller vi tummarna. Jag kan inte ens prata utan att må dåligt, och då kan ni ju tänka er hur kul jag är. Prata är ju det bästa jag vet. Folk lär tro att jag har PMS eller något idag, ser sur ut och vägrar småprata...kul tjej.
 
over and out
f.

1 kommentarer

Johoney

15 Jul 2013 15:27

Jag lider med dig, jag hatar blåsor!! :P

Kommentera

Publiceras ej