samboliv för en vecka.

0kommentarer

Idag börjar vårterminen for real. Första föreläsningen går av stapeln och det är inget mindre än NEUROANATOMI! Hur skoj låter inte det? Superfun indeed. Så vid ett ska vi befinna oss i föreläsningssal ett inne på sjukhuset. Hoppas bara det är en bra föreläsare som gör att det blir så spännande som jag hoppas på att det ska vara. T4 alltså, halvvägs igenom utbildningen till sommaren. Helt sinnes. Vi har fått praktikplatserna för barnhabiliteringspraktiken nu woopwoop. Jag ska vara i Eslöv och det känns asbra. Har hört ifrån två säkra källor att det är ett muy bra ställe och att man får en riktigt bra praktiktid, skojskoj.

Annars så? Jo, idag "flyttar" min fina kille in lite temporärt innan de får sin nya lägenhet den första februari. Tjejen som äger lägenheten som Joel och Björn har bott i innan kommer tillbaka ifrån sin resa idag. Därför flyttar han hit så att hon ska kunna få börja bo in sig i sin lya. Fint. Det ska bli himla mysigt. Dock är det bara cirkus 27kvm att röra sig på, men jag tror det kommer gå kalasfint.

Nehee nu ska jag göra något annat. Är för övrigt äntligen klar med alla rapporter/reflekteringsuppgifter från förra terminen så nu är det verligen HEJDÅ T3 och HALLÅ T4.

over and out
f.

p.s jag har köpt nya glajjor. GLASÖGONORM på riktigt. Love it. d.s

Kommentera

Publiceras ej