hejdå jullov.

0kommentarer

Idag åker jag tillbaka ner till bästa Skåneland och Lund.
Det är ganska lustigt att man lämnar ett liv och åker mot ett annat. Helst av allt skulle jag vilja packa ner familjen i väskan och ta dem med mig. Det kommer kännas tomt att inte ha dem stökandes i närheten. Men på samma gång så längtar jag efter min lägenhet, Joel och alla fina vänner. Samtidigt som det svider lite att lämna alla fina här. MEN sånt är livet på en pinne och kanske baksidan med att ha två bubblor. Att man inte riktigt kan få dem att gå ihop helt och hållet. Jag älskar Lund och livet där, för det är mitt liv. Men så älskar jag att få vara hemma och ha familjen nära hela tiden. Lustigt det där.

Lovet har i alla fall varit hur bra som helst. Det har varit myskvällar, spelkvällar, familjemys, matmatmatmat, släktmys, utgång, bowling. Avbrott för ett fantastiskt bra nyår i Lundet och sen hem igen. Promenader och halka. Kört bil utan glasögon (då de ligger kvar i Lundet) och insett att det inte var någon bra idé (jag ser nämligen skitdåligt numera). Kramat på farmor och druckit kopiösa mängder hemmakokt kaffe. Faktiskt pluggelipluggat en hel del, känns ruskigt bra. Kalas för finaste farbror Kenth 65bast har också hunnits med. FANTASTISKT vad mycket jag har gjort. Haha. Jaja.
Ikväll rullar tåget ut ifrån Kalmar vid 18:01 så innan det ska jag hinna plugga lite till och även packa den där förbaskade väskan. Blääää. Bara tanken på att den säkert kommer ligga en vecka innan jag har packat upp den är inte heller lockande.....MEN det absolut bästa med hela dagen är att i Lund väntar världens finaste kille och det känns väldigt bra!

Men nu in i duschen.
over and out
f

Kommentera

Publiceras ej