Effektiv.

0kommentarer

Hejhopp. 
Har fortfarande världens jäkla skoskav på båda fossingarna efter Nöbbelöv-Gunnesbo färden i förrgår. 
Annars då? Igårkväll träffade jag fina Lisa och vi satte oss på Myntha för att prata om allt och ingenting + dricka ett glas vin. Bra fredagskväll indeed. Slutade hemma i soffan framför Raw (stand-up på femman) och fick höra Mönsterås nämnas x antal gånger. En av komikerna hade nämligen bott i lilla måset under några år + att hon hade släkt där. Det var allt lite skojigt. 
 
Idag har jag varit supereffektiv. Förutom det att jag tog mig sovmorgon så har jag diskat upp all disk från veckan, skyller på pluggandet och ingen ork till annat därav diskberg. Sen har jag fart runt med dammsugaren och städat. Även om jag bara bor på 26,7 kvm så är det en del hörnor som dammet kan lägga sig i. Borde även damma hyllor men det sparar jag till en annan dag. Man kan ju inte göra allt på en och samma gång... 
 
Nu går det tyvärr inte att skjuta på det mer utan ska försöka djupdyka lite i mitt plugg under några timmar. Sen ska jag träffa pojkvän vilket känns som en bra morot för att ge sig på plugget nu. 
 
over and out alla fina!
f.
Bjuder på en tjusig bild. Älskar färgerna. Blått och fint. 
Stinis, Johoney och jag. 

Kommentera

Publiceras ej