LASAGNE.

0kommentarer

Japp. Just nu puttrar det lasagne i min ugn, mumma!! Det är dock ingen vanlig lasagne utan jag har kyckling och spenat i min. Det luktar så gottigt.

Dagens i-landsproblem: Diskmedlet är slut. Måste gå till Netto och det blåser typ storm ute?! Kanske diskar imorgon...ehe.

Var asnöjd när jag kom ut ifrån sjukhuset efter dagens föreläsning, trodde att jag skulle ha världens medvind hem och flyga fram sådär fint ni vet. Men icke. Det var den jäkligaste motvind jag känt av på länge. Cykeln rullade nästan bakåt, så mycket blåste det. Tappade typ känseln i ansiktet på grund av kylan. Menmen jag kom ju hem.

Imorgon är det skola all day long. Dock en megafet rast mellan 11-13 vilket är lite segt. Men förhoppningsvis spännande föreläsning med ingen mindre än den skönsjungande Måns Zelmerlöfs mamma. Hon forskar och håller på uppe på vår instution förstår ni.
Sen efter skola/förläsningar blir det gympaboll, så skoj!

Nu MAAAAt.
over and out.
f .

Kommentera

Publiceras ej