Idag är ingen vanlig dag...

0kommentarer

för det är finaste JOHONEYS födelsedag, hurrahurrahurra! 
Idag har jag varit på kalas. Jag älska kalas. Speciellt sådana med fina människor på. Visserligen har jag väl aldrig varit på ett dåligt kalas, men ändå. Att få skratta sådär äkta och rakt ut så att tårarna sprutar tillsammans med människor som får dig att må bäst är lycka. Det är en sådan oändlig lycka att få ha så fina vänner. Att kunna ha den fantastiska turen som jag har haft att få lära känna dessa underbara personer. De är min lilla familj här borta, långt bortifrån Hästskovägen. En trygghet utan dess like vill jag lova. Jag älskar dagar som idag. Det bästa är att jag vet att det väntar en lika fin kväll på fredag, för då fyller Mimmski år och det ska allt också firas. 
 
Annars är allt bra. Har börjat inse att min fina kille snart lämnar landet. Vilket gör liiiitelite ont någonstans där inne i  bröstet men det går fort. Vips så kommer han att vara hemma igen, det vet jag ju, men ändå. Jag är även liiiteliite avis, för jag vill med åka till USA och leva livet i fem veckor. Men om två år, då är det våran tur. Det går fort...heehe. 
 
Kan också meddela att jag ska aldrig vara självgod igen över att slippa vakna med träningsvärk...Jag har nu lärt mig att den kommer sakta men säkert krypandes under dagen. Den där pilatesbollen satte sina spår så att säga. 
 
Nehe jaha. Nu ska jag sova. Imorgon väntar Step med Johoney klockan elva, dansa bort träningsvärken lite. Sedan är det röstträning och efter det en tur till Helsingborg. Lyxliv med slingning och hårklipp ska det bli! En koppikaffe med MIIMIIIII ska det allt bli också, lycka och vardagslyx på det med. Ibland bara behöver man få lyxa till det lite. 
 
Over and out
f. 
Avslutar med världens bästa farmor. Så mycket kärlek till denna människa. 
 

Kommentera

Publiceras ej