Baklås.

0kommentarer

Med en käke som har hakat upp sig ordentligt och gör det svårt att tugga så blir matsituationen något jobbig. Igår blev det nudlar och även lunch idag...MEN lyxen ikväll blev pannkakor och om det fortsätter såhär så blir det en påtvingad soppdiet framöver tror jag. Hoppas dock på att den hoppar rätt inatt eller vad det nu är som har hänt. Har min pappa fått rätt efter alla år, tänk om jag faktiskt pratar för mycket så att käken strejkar? Haha. Eftersom tandläkaren hade tid för mig först om två veckor så får jag vänta och se. Mamma lockade med lite akupunktur om jag kom hem...Tror att käken blev lite bättre bara av tanken på att få nålar stuckna i sig..heh. 
 
Därför blir det massa rolig yoga hela veckan, bra träning och avslappning i en mix. Styrkeyoga igår och imorgon väntar ett nytt pass, sen blir det nog ett på lördag också. Skojskoj. 
 
Annars har dagen typ segat förbi. Braiga Pbl-gruppen gjorde klart arbetet på nolltid och slutade tidigt. Trött som en gnu så däckade jag i soffan och bokade om tvättiden (tvättade en maskin igår faktiskt..). Därför ska jag nu fortsätta däckningen men ska förflytta mig till sängen.
 
Blir alltid lite hemlängtig när jag pratar med min finafinafinafinafina farmor. Hon fyller 88år nästa vecka, krut-tanten. Där är det kärlek och det handlar om att ta vara på alla fina moments man får med den fantastiska människan. 
 
 
over and out. 
f. 
 

Kommentera

Publiceras ej