Lycka

0kommentarer

Hej vad ni är bra och jag saknar er allihopa. Jag har en sådan tur att jag har fått ha dessa människor i mitt liv under en så lång tid. Det är dem jag vuxit upp tillsammans med. Vi har skrattat, gråtit, lekt, bråkat, tjurat, dansat, flamsat, stressat, rest och fortfarande håller vi ihop. Det är något väldigt speciellt och jag känner mig otroligt lyckligt lottad. Tänk att jag får ha dessa fina människor i mitt liv. I fredags pratade jag med Tovalova, igår med Saris och idag har jag skypat med Moltaz som befinner sig på andra sidan Atlanten i ett soligt LA. Jag har har även pratat med Jossen och avslutat kvällen med Bexen i örat. Trots det att vi inte bor i samma stad eller ses varje dag så är banden lika starka. Det är något jag är så otroligt glad över! Jag har turen att ha världens bästa barndomsvänner som fortfarande alltid finns där. Snart är det jul vilket innebär att jag kommer få träffa de flesta och jag längtar så himla mycket! 

Nu ska jag sova. Klockan är alldeles för sen men så kan det bli när man har en mage som är ond. Godnatt 

Over and out 
f

Kommentera

Publiceras ej