HEMHEMMA.

0kommentarer

Nu sitter jag uppkrupen i ena soffan i vardagsrummet hemma hos familjen. Mamma stökar runt med dammsugaren, för det är ju såååå stökigt (not). Jag har ätit årets första lussebulle (MUMMA) och kört papi till ett julbord. Lillebror sitter i fåtöljen bredvid och det känns så himla bra att bara få vara hemma. På tisdag är det julafton och det ska bli så otroligt mysigt med kusinmys och massa god mat. Nu ska jag fortsätta med att plöja julgodisrecept, för här ska det kokas kola (HAHA skrev kåla). Min hjärna har nu officielt tagit jullov, hej och hå så det kan gå. Imorgon ska jag rulla köttbullisar med min käre far hela dagen lång, eller i alla fall halva, det ska bli himla fint. 
 
Nehe nu är det recept som gäller!
over and out
f. 
En bild på kusinerna/syskonen Anderssons och Bremanders ifrån förra julen. I år är dock Hanna och reser runt i diverse exotiska länder (fuskigt värre) medan vi andra håller ställningarna framför Kalle Anka hehe. 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej