Hej

0kommentarer

Att få andas lite norrländsk luft i Kramfors var precis vad jag behövde,  att få pausa ifrån allt och bara vara. Tillsammans med världens bästa kille som jag tycker så otroligt mycket om. Att få busa, leka och kolla på tecknad film med Stina, Joels lillasyster, lockade fram det där som jag har saknat. Att få släppa allt och bara vara helt enkelt. Inga måsten och inga krav, utan bara vara sig själv för det är det enda som är viktigt. Att vara sig själv.

Den där ovana och lustiga känslan av att kropp och knopp inte mår som de ska må ligger dock fortfarande och gnager. Men jag är så lycklig att jag har känt mig som mig själv precis hela helgen. Det låter kanske märkligt men det var faktiskt ett tag sedan jag gjorde det. Nu ställer jag om siktet och ser fram emot torsdag för då får jag åka hem till Mönsterås och världens bästa familj. Bara tre dagar kvar sen är det faktiskt juluppehåll. Bara det är helt sjukt. Vi har faktiskt tagit oss igenom hela hösten och det känns som att den endast har bestått några få veckor. För nu är det jul igen. 

Nu ska jag kika lite på snön som ligger fint utanför tågfönstret. Det gäller att njuta av den vackra svenska vintern för i Skåne och Småland lär det vara mer grått än vitt tyvärr. 

Over and out
f

Kommentera

Publiceras ej