Torsdag

0kommentarer

Jag borde just nu, istället för att sitta här, packa min väska. Dock fick hjärnan kortslutning och jag orkar inte. 
Gårdagen blev allt annat än det jag hade tänkt, men slutade otroligt bra i alla fall. Nyklippt och picknick med fina människor, det gjorde den röriga kvällen perfekt. Tråkiga missförstånd och lite annat strul gjorde att jag inte alls kunde krama alla fina vänner hejdå-vi-ses-inte-på-ett-tag men det är så det kan bli ibland. Vi får säga hej och hejdå när vi ses senare i höst någon gång. 
 
Idag har jag varit på köpingen med världens bästa farmor. Vi har käkat lunch på lilla bageriet och flängt runt lite här och var. Så det är kanske inte så märkligt att huvudet är segt just nu. Ikväll är sista kvällen hemma och jag ska mysa med familjen. Egentligen var planen att träffa Erico och Sara men då Erico hade glömt att han skulle jobba ikväll så ändrades planerna. Han kom och joinade mig och farmor över en kopp kaffe istället, lika fint det! Så nu blir det hemmakväll och lika glad för det idag, för det lär dröja veckor/månader innan jag får hänga med lillebror igen, vilket suger. MEN sånt är livet på en pinne. 
 
Nu ska en trött och något irriterad jag gå och sova "fem minuter på den lilla visaren", som pappa brukar säga. Vilket ofta resulterar i att man däckar en timma eller så. 
 
Over and out
f. 
 
 

Kommentera

Publiceras ej