Tisdag.

0kommentarer

Är det någon mer än jag som har reflekterat över att luften känns lite högre, klarare och höstigare? Imorse när jag stod och väntade på att bli upphämtad så slog höstkänslan till. Det luktade till och med höst, om man nu kan säga att hösten luktar på ett visst sätt. Samma sak var det igår när pappa och jag var ute och sprang på Oknö. Två minuter efter löpstart så öppnar sig himlen och ner faller världens största regndroppar som blötlägger allt i sin väg. Det fina är att man springer precis vid havet nästan hela rundan och det var så otroligt härligt! Klar luft och lite sådär lagom svalt. Regnet spolade bort allt tungt och efteråt kände man sig tio kilo lättare av någon anledning. Inte för att jag bär på så mycket tungt, det var mer känslan. Jag börjar kunna springa lite längre än första gången, andningen hänger på lättare och stegen är inte lika tunga. Jag kör intervaller, vilket är superkul! Mer löpning än gång men ändå värt att hämta andan lite ibland. Bygga upp flåset. Det börjar bli kul. 5,6km blev det igår, dock ingen höjdartid men det ska ändras.
 
En annan väldigt rolig sak är att Joel har fått boende i Örebro!! Ett boende som gör att han måste lämna lägenheten varannan helg för att ägaren ska träffa sin son som då antagligen bor i staden = Joel kommer garanterat till Lund JÄTTEOFTA = en väldigt nöjd tjej. Ett halvår kommer flyga förbi, sköntskönt.
 
Nu är det även endast  f y r a  dagar kvar på jobb. SÅ skönt det ska bli att bara vara hemma lite!
Kanske dags att ta tag i dagens sysslor, jappjapp!
 
Over and out
f.

Kommentera

Publiceras ej