Larm

0kommentarer

Det är inte varje dag man sätter igång radioaktivitetslarmet när man ska ut ifrån jobbet...haha! Tänk er mitt ansiktsuttryck när lampan ovanför gallergrinden börjar blinka och tjuta något fruktansvärt. Vakter kommer springande..och jag som inte ens varit inne på så kallad aktiv sida i år. Försökte skratta bort det lite, nervös som man blir, tyvärr saknade vakten som stod bredvid mig humor så det gick inget vidare. Ja jisses så det kan bli. Vi (pappa, jag och en jobbarkompis) blev i alla fall till slut utsläppta genom en dörr istället. Så nu är ju frågan om larmet fick en knäpp eller om det är någon som kände för att jäklas lite med mig haha...

Tänkte att jag kan ju alltid bjuda er på ett gott skratt..
Nu är jag snart i Skåne! Hejaheja!
Over and out
F

Kommentera

Publiceras ej