I can see clearly now.

0kommentarer

Igårkväll var jag med mina fina föräldrar och deras kompisar på Nynässerveringen som ligger precis vid havet hemma i Mönsterås. Det var musikunderhållning av Mönsteråsbandet "Götasalongen", de har som sin grej att översätta olika engelska låtar till svenska + såklart sjunga egenskrivna låtar. Samtidigt som vi lyssnade på toner av blues så smaskade vi på grillbuffé, riktigt mysigt! Kändis på plats? Jajamen, ingen mindre än Sveriges främsta bluesartist/bästa gitarrist - Svenne Zetterberg. Lite fräsigt. En av låtarna som de sjöng var "Tydligt nu" - som då är deras version av Johnny Nash's "I can see clearly now", lite akustiskt gitarr på det och stämningen var på topp! Pappa stod för kvällens photobomb, då jag skulle fotografera fina Mönsteråsviken så sticker han fram huvudet precis när jag trycker på kameran...haha. Han är bra rolig han!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Annars så slutar jag vid 14:00 idag för att vid 16:45 rullar bussen ut från Mönsterås mot Stockholm. Sällskap på resan blir Matildus och i huvudstaden väntar Emmy. Ser fram emot en varm helg, Pride-paraden, härligt häng med braiga människor och mycket skratt. Minisemester indeed.
 
Snart dags för lunch.
over and out
f.
HEJAHEJAHEJAHEJAHEJA SARA som skriver tentis idag!!! Jag håller alla tummarna (Y)
+ Ett STORT GRATTIS till fina Lisa som fyller år idag, hurrahurrahurra!

Kommentera

Publiceras ej