HEJ

0kommentarer

Nu är jag tillbaka i min finfinfinfinfina lilla lägenhet igen. Nu är den om möjligt faktiskt ännu mysigare. Pappsen, med hjälp av Joel, satte upp en hylla i köket där mina kokböcker nu står + lite tavlor i stora rummet. Jag har även slängt ut den döda blomman och ersatt krukorna med nya, TUMMEN UPP. Fick världens finaste, ja precis så fin var den, bukett av Joel när jag kom också, eller den stod redan på plats. Massa orangea blommor som passar perfa i min något orangea lägenhet. Fick även en chiliplanta av mammsen som pryder fönstret + en numera vissen (orange) garbera... den gillar nog inte solljus så mycket. Kuddarna är också på plats och de blev SÅ fina. Ja så ni kan ju förstå att jag är nöjd.

Jag har hunnit spendera helgen med mamma och pappa + Joel, varit på brunch och börjat kolla på en ny serie! "Orange is the new black", svinbra!! Idag har jag packat upp min väska + rensat ur mina garderober. Stinis kom på besök, muymuy trevligt, och vi åt en väldigt kladdig (läs typ smet) kladdkaka samtidigt som vi pratade om allt mellan himmel och jord. En väldigt bra dag helt enkelt. Den blir bara bättre också, för snart ska jag ut och agera bärhjälp till bästaste grannen Johanna som snart är i Lundet!!

Imorgon ska vi vara kulturella och kolla in en Lars Wallin utställning i Helsingborg. Det blir himla fint, det bästa är väl egentligen att få umgås med Stinis, Mimmski och Johoney.

Sådär det var en liten update ifrån Lundet. Något rörigt som vanligt men alltid något. Nu ska jag spela wordfeud och svara Utter på whatsappen.

Over and out
f.

Kommentera

Publiceras ej