Dagens lycka!

2kommentarer

Dagens bästa mail kom ifrån Stinis som har hittat en dansskola i Lund där även ungdommar/vuxna får dansa och inte bara småpluttar. LYCKAN ÄR TOTAL!! Som jag har saknat dansen. De hade massa skojigt och de verkar superbra. Så Stinis, du gjorde verkligen min morgon! Nu längtar jag, om möjligt, ännu mer till Lund!
 
Nu är sista dagen här, bambambam. Jag ska bjuda på världens kladdigaste brownies, de blev såå goda, och säga hejdå till alla idag. Lite sorgligt är det allt då jag verkligen gillar mina jobbarkompisar MEN det ska bli så skönt att få vara ledig i två veckor innan skolstart. Annars är det tjejkväll hos Tovalova ikväll, myspys! Det blir grill och lite goda drinks. Sen vid åtta/nio kommer världens bästa kusinfis Louise till Mönsterås (+ finaste moster/morbror och Månse såklar). Imorgon ska vi, allihopa,  kolla på en sommarstuga på Ölandet, håller tummarna för att den är lika fin som på bilderna.
 
Nu ska jag fixa lite med det sista.
over and out
f.
 

2 kommentarer

stinis

16 Aug 2013 12:33

Haha åh det glädjer mig att du blev så glad! Ja dansadansa är bra för själen!

Johoney

16 Aug 2013 22:23

Vi kommer dansa loss hela hösten, jippie!! :D å

Kommentera

Publiceras ej