Möte.

1kommentarer

Jag ska på möte. Känner mig lite viktig faktiskt. Det är val i MF (medicinska föreningen) och jag har blivit nominerad till högtidsmarskalk för Log/Aud + suppleant inom internationella utskottet på Lunds universitet. Den sista har jag ju själv valt att kandidera till men den andra blev jag tillfrågad om, kul kul. Nu till baksidan. Idag ska jag stå inför typish 20 personer (MF's fullmäktige) och svara på frågor om varför just lilla jag vill vara på de två posterna. Vad är jag bra på och vad vill jag uppnå? Ja, det är frågan. Känner mig faktiskt rätt lugn efter pepp/provutfrågningen som Lisa körde på mig tidigare idag. Men det är alltid den där saken med att prata inför folk. Jag vet att hjärtat kommer banka, sådär så att man tror att det syns genom tröjan..Andningen kommer att antingen näst intill upphöra eller speedas på...och den där munnen kommer att bli torr som den torraste öknen. MEN det är tio minuter av mitt liv, det kan det vara värt. En utmaning och en erfarenhet rikare jajamen! HEJAHEJA friskt humör.

Nu ska jag byta om. Håliga jeans känns inte helt rätt när man ska på en formell intervju.....hah.

over and out
f.

1 kommentarer

Louise

25 Apr 2013 20:46

Du är så himla duktig och modig! <3

Svar: <3 <3 <3 <3
Frida

Kommentera

Publiceras ej