HJÄRNMOS

0kommentarer

Hej mosad hjärna. 
 
Med en fonetikomtenta i akustik och talperception på måndag så är min hjärna nu lite trött på plugg. Till skillnad ifrån de andra gångerna så känner jag mig verkligen positivt inställd denna gången. Tro det eller ej, men jag börjar faktiskt tycka att det är lite roligt. Det är nog för att denna gången kan jag verkligen koppla akustiken till det jag har varit med om och läst detta året. Både när det kommer till röstträning men även mycket annat. Det känns som en given morot till kunskap. Så nu hoppas vi bara att Mechan inte ställer allt för krångliga frågor så kommer det nog gå hur bra som helst. Kör Lisas mentala peppningstänkande just nu. Det känns bra hejaheja.
 
Annars så fick jag båda posterna inom MF. Hade i och för sig inga motkandidater men de hade ju å andra sidan kunnat tycka att jag var helt värdelös och inte valt mig. Men nu gjorde de ju inte det, som tur var. Det känns spännande och kul! Lite nytt nästa år och förhoppningsvis hittar jag det där engagemanget som jag har saknat. KULIGT värre. Sen vill jag även skriva ut ett STORT GRATTIS till finaste Lisa som blev LAUR ordförande för nästa läsår, du är ju för himla bra du!! 
 
Annars händer inte så mycket mer än plugg denna helgen. Ska läsa några timmar till sen blir det nog mat och film med killen, lite sådär lagom ansträngande för en trött hjärna som sagt. 
 
På måndag klockan nio får ni gärna hålla tummarna, fram till klockan ett. Tack på förhand.
 
over and out 
f. 

Kommentera

Publiceras ej