Helg.

0kommentarer

Har haft en kanonfin helg med fina vänner. I fredags var Stina här och vi lagade supergod mat, sen blev det glass och te + en massa prat, himla fint! Lördagen inleddes med en intervju hos MF (medicinska fakulteten) på Locus medicus för en post som jag har kandiderat till. Det gick nog bra. Lite ovant bara att sitta framför fyra personer och berätta vad man är bra på hah.. Sen blev det en tur på stan, uppknäppt jacka och solbrillor på då solen sken, det var vår i luften. Kvällen spenderades hemma hos Linnea med superfint sällskap av massa människor, vindrickande och diskussioner om allt mellan himmel och jord. Denna dagen började med factime-tid tillsammans med bästa killen. TVÅ DAGAR KVAR sen är han hemma, som jag längtar. Efter det blev det storstädning för att ikväll för jag besök av Moltaz som ska låna extramadrassen en natt innan han flyger mot USA/LA och ett år av "au pairande". Annars har jag hängt med Johoney, gjorde "läxan" och pratade massa. Åt god lunch också ska tilläggas. Superfint!


Jaaa så där ser ni vad jag har haft för mig.
Skulle vilja spola fram klockan till tisdag klockan fem, då får jag krama och pussa på den där finafinafinafina killen.

Men nu blir det en dusch och sen ner mot stationen för att hämta Moltaz!
over and out
f.

Kommentera

Publiceras ej