HEJ.

0kommentarer

I'm alive.
Har haft det hur bra som helst hela helgen med massa tid med fina killen. Det har varit pizzamys och hemmakväll, häng och hemmafest, bakishäng och söndagsmiddag med fina människor. Har pluggat fonetik också, faktiskt.

Denna dagen har varit fullsmockad men jättekul. Bra PBL med braiga gruppen, grupparbete och trevlig lunch. Psykolingvistik med inriktning på flerspråkighet, megaintressant föreläsning men jag smet tidigt. TSS-kurs i Eslöv på bästigaste habiliteringen tillsammans med Gabbi och fina föräldrar till söta barn + handledare Kajsa. Sista kursen idag och jag kan ny skryta med att jag kan sjunga fem sånger med hjälp av tecken som stöd + teckna massa meningar. SUPERKUL. Fick även massa beröm av min übersöta patients mamma som var helnöjd med de uppgifter/lekar vi har kommit på till lilla E. Tydligen var de väldigt uppskattade och han älskade att leka med de sakerna jag gav dem. KUL och egoboost indeed.

Imorgon väntar en dag av fonetkplugg + HLR-utbildning i fina Helsingborg på jobbet tillsammans med bland annat Mimmski.

Nu är det dusch sen sovasovasova.
over and out
f.

Kommentera

Publiceras ej