TJA

0kommentarer

Här sitter jag, på musikantvägen. Första gången på jagvetintehurlängesen som jag var hemma ensam här. Har varit lite överallt och ingenstans.

Barnmedicinkursen är i alla fall apigt intensiv men SÅ intressant. Dock har jag insett att det kommer dröja innan jag vågar få barn...haha. Finns så otroligt mycket som kan gå snett och saker de kan bli drabbade av. Jisses. Menmen det är kul i vilket fall.

Fått praktik fom v.42 i Helsingborg med min käre vapendragare, helt awesome! LÄSKIGT dock att gå ut på riktigt och ha hand om barn. Skånska barn. MED talfel. Hjälp? Tänk om jag inte hör vad ungen säger...? "Nä tyvärr det funkar inte, ni får nog börja prata engelska med barnet för svenska det går då icke!". Eller som Joel och Marcus berättade idag, att det värsta är när föräldrarna säger "Jaha, men är mitt barn normalt då?" -eeeh njae öhm...beror på hur man ser det... Eller vad ska man svara om ungen har något JÄTTEovanligt talfel? Det ska i vilket fall bli SJUKT skoj, men läskigt till 1000.

Ikväll är det beerpong och just nu är jag nada motiverad men får tagga om. Skola imorgon till 16 också, woopwoop, sen jobb. HUH.

Megaknepigt/rörigt inlägg men det får ni ta.
over and out
f

Kommentera

Publiceras ej