Tankeställare

1kommentarer

Dagens tankeställare: borde jag börja skriva dagbok istället?

Jag har alltid på något vänster skämts lite för att jag skriver blogg. Vet inte riktigt varför men det känns som att folk kopplar en blogg till ankposande småtjejer. Medan jag ser det som ett sätt att få mina ibland något snurriga tankar ur huvudet och kanske också få ett svar på dem. I och med att jag nästan kan räkna upp alla som läser min lilla blogg så vet jag (nästan alltid) vilka det är jag blottar mina tankar för. Sen vissa dagar skriver jag något helt meningslöst men det är för att säga hej till de personer jag inte träffar varje dag. Så att ni kan se lite vad som händer hos mig helt enkelt.

Idag insåg jag, efter en lite lagom pinsam reaktion, att jag inte riktigt är redo att visa upp alla mina (ibland) knasiga tankar. Är det då rätt att fortsätta sitta här på internet och skriva eller ska jag helt enkelt damma av min vanliga dagbok?

Tåls att tänka på helt klart! Men ikväll väntas en liten utgång med fina vänner.

Over and out
f

1 kommentarer

sara

22 Sep 2012 20:35

NEJ! För guds skull gör inte det!! Jag trodde du skojade när du sa att du tänkte övergå till papper och penna. Jag måste få läsa om dina dagar och tankar så snälla, stay! :)

Svar: Haha sötnöt! Lovar att jag inte ska försvinna någonstans, jag ska upptadera dig om mitt liv :D
Frida

Kommentera

Publiceras ej