Ost, barnmedicin och träningsvärk

0kommentarer

Magen är full av ost efter kvällens ostfontän. Hanna har besök ifrån Australien, ÄLSKADE Australien, och då firades det med ost. Massa skratt och roligheter tillsammans med Hanna och hennes kompisar gjorde kvällen extraperfekt! Sen åt jag ju tacos innan också, ännu bättre det.

Annars så har jag påbörjat T3 idag på universitetet och vi läser nu en intensivkurs av barnmedicin. Otroligt spännande och bra! Blir intensivt indeed men det ska vi fixa, allt för alla och alla för en, typ. Har en bild fastetsad på näthinnan efter dagens föreläsning i öron-näs-och-halssjukdommar då vi fick se fiberskopi på barn...alltså går de ner med en liiiiiten kamera via näsan, gommen och ner i struphuvudet så vi fick se stämband och hela fadderullan. Inte fräscha bilder kan jag meddela. slemmigt och dant, sen lite knottror på det..mmmhm. Sweet dreams indeed.

Imorgon är det poängjakt för nollorna, PEPPEN!!! Ska bli så kul och de verkade så peppa och bra igår. Funfunfun!

Annars är allt fint. Händer så mycket hela tiden att jag inte hinner berätta om allt. Men det kommer sen.

Nu ska jag sova. Första gången ensam på länge. Inte så skojigt men skönt att inte vakna av att solen skiner rakt in...de saknar nämligen gardiner i nya lägenheten.

Over and out
F

Kommentera

Publiceras ej