majs.

0kommentarer

Ja ni som har känt mig länge vet att jag alltid haft en liten förkärlek till majs. Ellen brukade till exempel skoja om att om jag låg i solen för länge så skulle jag poppa till och bli ett popcorn...haha. Upptäckte idag till min stora lycka att det låg två majskolvar i frysen, perfekt som efterrätt en pluggsöndag som denna. Det jag ska komma till med detta inlägg är att när jag väl satt och åt mina majskolvar så inser jag att det var nog en himla tur att jag var ensam hemma. För jisses vad man grisar, slafsar och gojsar ner. Nöjt fortsatte jag att äta tills jag inser att "åhååhå grannarna ser rakt in i vårt kök"....så nu väntar jag nästan på att det ska komma upp en youtubevideo med mig ätandes majskolv...

Annars då, allt är fint. Spökrundan igår var otroligt underhållande och timman flög förbi, kalasfin kväll indeed. Idag är det näsan i böckerna som gäller, lunchpaus nu. Sen ska jag cykla bort till den där fina killen och kolla på film ikväll, pausa hjärnan lite och ladda inför morgondagens tenta.

Nu: diska sen pluggggga.
over and out
f.

Kommentera

Publiceras ej