känslan.

0kommentarer

Den där känslan av att man är helt rätt, just nu. Även om pediatrikboken stirrar på mig med sin blåa fula pärm så känns det så otroligt underbart att bara ha känslan i magen av att allt är bra. Stormen har dragit förbi. Det var egentligen aldrig någon storm utan bara min ibland lite knepiga hjärna som spökade. För jag mår så bra och har allt jag någonsin har kunnat drömma om. Det är bara 7hp som saknas haha, om man nu ska gräma sig över något menar jag. Men det löser sig till våren.

Jag har världens bästa människor i mitt liv.

Ikväll kommer en fin sådan hem till mig och ska äta pizza för att sedan kolla lite på kulturnatten som är i Lundet at the moment. Lite babbel och kultur, kan det bli mycket bättre?

NU mer barnmedicin.
over and out
f.

Kommentera

Publiceras ej