bajsförkyld

0kommentarer

Här har ni snoris själv. Nu har nollning/tentaplugg/nyamänniskorbaciller tagit ut sin rätt och klumpats ihop tillsammans i en väldigt maffig och snorig förkylning. Däckning strax efter lite ompyssling och mys hemma hos finaste Joel. Ibland behövs det bara en soffa, en kopp kaffe och en axel att få luta huvudet mot sen vips så mår man lite bättre. Batterierna fylls på lite och kroppen känns sådär lugn. Dock fick jag agera försökskanin till ett test han och några klassisar satt ihop. Det gällde arbetsminnet och jag insåg att jag nog måste öva upp mitt lite. Trösten blev att Joels rooooomiiiie Björn gjorde nästan samma resultat som mig, även om det var något bättre så kändes det bra för egot. Jag skyllde på en lite febrig hjärna...vet dock inte om det höll.

Imorgon ska jag sova så länge som möjligt sen fika med finaste Wilmis och Cilla på Nova. Därför tidig däckning ikväll så kroppen/knoppen får vila och bli frisker. Hatar att snora, så otroligt ocharmigt så det finns inte....dagens i-landsproblem indeed.

over and out
f.




Några bilder ifrån en fantastisk fin sommar (och lite höst). Alla foton får mig att må så himla bra. 

Kommentera

Publiceras ej