Varmt kaffe

0kommentarer

Tåget rullar mot finaste Helsingborg och solen har ännu inte gått upp. Jag cyklade ner till stationen och tänkte att jag skulle vakna till på vägen..ack så fel. Kunde inte somna igår så är inte världens piggaste människa idag. Men vad gör väl det när man ska på först praktiken tillsammans med bästa vännen? Ingenting är ordet.
Jag har med mig frukost och har redan ätit upp mackorna..Men kaffet i bäst Bodum-muggen håller mig sällskap. Det värsta är att det är så hiskeligt varmt och igår brände jag halva munnen tack vare lite för varmt te. Det gäller att hålla minen och dricka försiktigt helt enkelt. Killen som sitter rakt över gången dricker redbull, klockan tio i sju på morgonen. Där snackar vi kickstart både för blodsockret och knoppen.

Mycket tågåkande denna vecka. Idag sundets pärla och imorgon Kalmar. Längtar så!!! Ska bli så himla roligt att visa upp Måset och träffa alla. Woopwoop.

Nehe nu ska jag blunda lite och sen dricka kaffet så jag är människa när jag kommer fram.

Over and out
f

Kommentera

Publiceras ej