Torsdag.

1kommentarer

Idag hade vi som sagt första praktikdagen och det känns så otroligt spännande och roligt! Jag har en känsla av att torsdagarna fram till jul kommer att bli awesome. Härdsmälta i hjärnan efter en heldag med information och nya saker att tänka på. Sortering pågår at the moment och jag orkar inte göra någonting.

Väskan är packad och imorgon är det äntligen dags för hemfärd tillsammans med finafina Joel. Det ska bli SÅ roligt. Jag hoppas verkligen vädret håller i sig så att man kan vara ute utan att bli deprimerad haha.

NU dags för glee, Johoney "tjatar" (höhö) på mig om det senaste avsnittet av säsong fyra så ska kolla in det nu! :)
over and out
f.

1 kommentarer

Johanna

19 Oct 2012 07:31

Men jag sa ju att det skulle vara bra ;)

Svar: Helt korrekt :D Du hade så rätt min fina vän! ;)
Frida

Kommentera

Publiceras ej