tisdag.

1kommentarer

Facebook svämmar över av fotbollskommentarer, otroligt. Själv har jag pluggat all night long så missade matchen men kikade på datorn då och då. Elmen, tänk vad Kalmariter kan! Sen skrev Joel något väldigt skojigt i ett sms, efter att jag påpekat att det var allt tur att en Kalmarit var med på planen , ".. det lär bli fullt upp på bb om 9mån". Visst lär det stämma, för folk ligger nog som bara den ikväll hejaheja Sverige. Sådär bara av rent lyckorus så att säga haha. Det tyckte jag var lite kul allt.

Annars så har jag fikat med söta Julia idag efter skolan. Helfestligt att prata lite om Mönsterås och sen en massa annat också så klart. Efter det så har kvällen varit rätt trist faktiskt. MEN mitt nya roliga block och mina nya färgpennor förgyllde pluggandet massvis. Allt blir finare och roligare med lite färg. Istället för att bli deppig när man ska läsa igenom anteckningarna så blir man glad,ett bra knep helt enkelt!

Då jag spenderat dagen utan glasögon och kisandes på föreläsningen så har jag bestämt mig att skaffa linser igen. Jag vet hur det slutade förra gången, ren katastrof. Men jag har en känsla av att det kommer gå nu, för denna gång är jag mer beredd. Jag pallar inte ha glasögonen varje dag och slänger jag ner dem i väskan så tappar jag bort dem bland allt strunt som också ligger där. Dagens i-landsproblem. Nu börjar skallevärken komma krypandes också...dumma svaga syngener helt enkelt.

OVer and out
godnatt
f.

1 kommentarer

Lisa

17 Oct 2012 09:03

Klokt beslut med linserna. Förhoppningsvis kommer du inte tappa bort dom i väskan ;)

Kommentera

Publiceras ej