söndag.

0kommentarer

När man ligger i sin säng och gråter till sista Glee-avsnittet på säsong 3, då vet man att hormonnivån i kroppen är lite på sniskan. Men det är en lättnad varje gång på något vänster. Jag har som sagt väldigt svårt att gråta i vanliga fall så då får man passa på stunder som dessa. Jag har väl egentligen ingenting att vara ledsen över men det är bara skönt att få lätta på trycket i tårkanalerna ibland. Så att de icke torkar igen totalt vill säga.

Jag har aldrig varit direkt bäst på något utan lite sådär medel på allt. Vilket jag är väldigt nöjd med men just det där att inte brinna för något till 100% är något jag saknar. Jag har alltid gjort saker för att jag mår bra av det, både handboll och dans som exempel. Men jag har aldrig varit sådär jättebra på något. Jag var alltid med i skolans musikaler och liknande just för att det var så fantastiskt roligt. Jag vet egentligen inte vad jag vill komma med detta mer än att jag letar. Jag letar efter något att brinna för och gå in för till 100%. Jag vill hitta något som är roligt att göra på fritiden, en hobby som får mig att må bra. För jag behöver sysselsätta mig. Måste bara komma på vad det ska bli.... Det är mycket jag idag. men det är trots allt min blogg och det stället jag kan dra ur mina något snurriga tankar ur huvudet.

Jag tänker också på hur mycket som har hänt på ett år. Det som skrämmer mig lite är tanken på hur mycket som kommer att hända under det året som vi är inne på nu. Idag föll en människa rakt ut ifrån en liten kapsel, nästan ute i rymden på 39000 meters höjd. Han föll fritt mot jorden i en hastighet som ledde till att ljudbarriären sprängdes. Han gjorde det ingen annan tidigare gjort. Han riskerade sitt liv för att försöka sätta sitt avtryck. Hur det än hade slutat så hade han självklart lämnat avtryck men han överlevde det ingen tidigare klarat. Han har jobbat med detta projekt i fem år. Det var över efter en färd på 2 och en halv timme sen ett fall på cirka 10 minuter. Men han lyckades. Han klarade det nästan omöjliga. Vad gör jag om fem år? Kommer jag att klara den där förbaskade fonetiktentan? Hur kommer 2013 börja och 2012 sluta..? Samtidigt som jag är så otroligt nyfiken så vill jag inte veta innan, för jag vet att hur det än går och hur det än blir så kommer allt ordna sig. Allt ordnar sig alltid. Just nu är allting väldigt bra. Praktik nästa vecka, spänannde indeed. Som vanligt måste jag också poängtera att jag har världens finaste människor runt mig, så allt är perfekt.

Om en vecka har jag spenderat en helg hemma i måset tillsammans med den där fina killen. Jag längtar så mycket och det känns så himla skönt att få komma hem lite. För jag saknar alla där hemma väldigt mycket för tillfället och det ska bli så otroligt mysigt att få krama om dem. MYSPYS.

nu ska jag sova.
over and out
f

Kommentera

Publiceras ej